Reklamace
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Případné reklamace se vždy snažíme vyřídit k Vaší spokojenosti.
- Záruční doba
- Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců ( doba spotřeby ), která běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím.
- Tato záruční doba může být delší/kratší v závislosti na datu spotřeby uvedeném na obalu produktu. Záruční doba pak je omezena datem spotřeby.
- údaj o spotřebě je nejčastěji označen na obalu jako "spotřebujte do/best before" nebo "datum minimální trvalivosti"
- údaj o spotřebě nemusí být označen na obalu v případě, že jeho minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců
- v takovém případě bývá na obalu grafické znázornění otevřené nádobky krému
- údaj uvedený v nádobce krému udává, jak dlouho od otevření lze produkt používat
- nejčastějšími údaji jsou 12M popř, 24M, které značí 12 měsíců popř. 24 měsíců od otevření
- V případě reklamace produktu se záruční doba automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace.
- V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba.
- Kdy reklamovat
- Zákazník má právo reklamovat zboží pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou a nebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.
- Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.
- V případě, že kupující přebírá zásilku od přepravce či ve výdejním místě zprostředkovatele (ne prodávajícího), je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci či zprostředkovateli, viz Obchodní podmínky článek 6, bod 6.4.
- V případě shledání porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky nemusí (doporučujeme!) zákazník zásilku od přepravce převzít. Taková odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě vyexpeduje na své náklady v nejkratším možném čase náhradní produkty.
- Jak oznámit reklamaci
- Zákazníkům doporučujeme nejprve se obrátit telefonicky nebo emailem na naše kontaktní údaje, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.
- info@bylinkyzamazonie.cz
- +420 739 021 113
- Reklamované zboží lze i rovnou dopravit prodávajícímu jedním z následujících způsobů:
- donést osobně do odběrného místa Bylinky z Amazonie - Blanka Čížkovská, Pod vsí 279, Třebotov, 25226, Praha - západ; ( z důvodu epidemie Covid se netýká potravin a prostředků spojených s konzumací )
- zboží odeslat balíkem bez dobírky na adresu skladu prodávajícího Bylinky z Amazonie - Blanka Čížkovská, Pod vsí 279, Třebotov, 25226, Praha - západ (zboží zakoupené přes eshop bylinkyzamazonie.cz ) v takovém případě prosíme o připojení krátkého vyjádření důvodu reklamace. ( z důvodu epidemie Covid se netýká potravin a prostředků spojených s konzumací )
- Pro uplatnění reklamace je nutné přiložit originál nebo kopii pokladní účtenky či reklamačního protokolu či faktury. V krajním případě lze použít pouze číslo objednávky, kdy může doklad vyhledat sám prodávající.
- Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, ideálně i číslo účtu pro vrácení kupní ceny v případě uznání reklamace).
- Při předávání reklamace může zákazník uvést požadovanou formu kompenzace (nový produkt, náhradní produkt, vrácení částky). Prodejce se bude snažit tomuto požadavku vyhovět. Není však pro něj zavazující a může se změnit po dohodě se zákazníkem.
- Zákazníkům doporučujeme nejprve se obrátit telefonicky nebo emailem na naše kontaktní údaje, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.
- Průběh a řešení reklamace
- Prodávající informuje zákazníka o způsobu posouzení reklamace do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace a potvrdí převzetí reklamovaného zboží.
- Na posouzení a realizaci reklamace má prodávající 30 dnů.
- O vyřízení reklamace prodávající informuje zákazníka telefonicky či elektronicky na zanechané kontaktní údaje neprodleně od posouzení reklamace.
- Prodávající může reklamované zboží vyměnit či opravit ( z důvodu epidemie Covid se netýká potravin a prostředků spojených s konzumací ). V případě, že to nelze, může zboží poměrně vzhledem k poškození zlevnit či nahradit novým produktem totožného charakteru, za kterou bylo zakoupeno a to bankovním převodem.
- V případě, že prodávající nestihne posoudit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů, má zákazník právo na nový produkt nebo vrácení částky, za kterou bylo zboží zakoupeno.
- Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených přepravních nákladů spojených s podáním reklamace v obvyklé výši přepravy za obdobné zásilky.
- Kdy nelze reklamovat
- Prodávající prohlašuje, že zboží nelze reklamovat v těchto případech:
- použité kosmetické přípravky bez zjevné závady nelze vracet z hygienických důvodů;
- zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu;
- vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením;
- vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením;
- vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.
- pokud si zákazník rozmyslí, že objednané a dodané zboží nechce a to z jakéhokoliv důvodu.
- Prodávající prohlašuje, že zboží nelze reklamovat v těchto případech:
Tento reklamační řád je účinný od 2.10.2019.